Kiedy zostanie wprowadzone kasyno do gry (obecnie ciągle jest budowane przez władze miasta). To samo jest w Sexshopie, niedostepne są gadżety dla "dziewczynek", jakkolwiek by one nie były :)
Przedstawię kilka swoich pomysłów dotyczących rozbudowania gry (kto wie, może coś z tego zostanie wprowadzone):
1). Budynek: SĄD
Trafiamy tam proces. Jesteśmy tam odstawiani losowo (% szansa na wystąpienie takiego zdarzenia powiedzmy 1-2 razy bądź więcej na DOBĘ) za czerpanie korzyści majątkowych z naszych burdeli.
W sądzie mamy swojego obrońcę (którego usługi możemy wykupić w kancelarii adwokackiej, jego poziom możliwosci i wybronienia nas z tarapatów zależy od zasobności naszego portfela). W procesie występuje również prokurator z aktem oskrżenia. Poziom prokuratora rośnie wraz z naszym lvl (im wyższy mamy lvl tym silniejszy jest prokurator, a my potrzebujemy lepszego (DROŻSZEGO) obrońcy.
Za wygranie procesu nagroda wynosiłaby powiedzmy: 200-300 punktów atrakcyjności oraz zwrot 1/5 poniesionych kosztów .
Za przegranie procesu tracilibyśmy natomiast te 200-300 punktów atrakcyjności, płacilibyśmy grzywnę (powiedzmy 2000 $ za każdy nasz lvl) bądź spadałaby nasza atrakcyjność i trafialibyśmy do wiezienia powiedźmy na 20-30 minut bez możliwosci wykupu warunkowego :)
Sądzę, że atrakcyjniejsza gra się zrobi (i tym samym bardziej frustrująca dla niektórych).
2). Budynek: POSTERUNEK POLICJI
Znajdowlaiby się w nim uczciwi gliniarze oraz nieuczciwi gliniarze.
Nieuczciwli gliniarze zamykaliby nasze dziewczyny jak i burdele (% szansa na wystąpienie tego zdarzenia) i żadali za oswobodzenie dziewczyn jak i otwarcie burdeli ogromnej sumy łapówki. Mielibyśmy do wyboru płacić i odzyskać co nasze oraz zdobyć powiedzmy 500 punktów atrakcyjności bądź nie płacić i pożegnać się z dziewczyną/dziewczynami bądź całym burdelem na kilka do kilkunastu godzin (kwoty wykupu musiałby być ZNACZNA, aby to miało sens).
Nieucziwi gliniarze byliby po prostu nieprzekupni i nie moglibyśmy odzyskać przez te kilka-kilkanaście godzin dziewczyny/dziewczyn bądź burdeli.
Ponadto nieuczciwli gliniarze sprzedawaliby nam (oczywiście za ogromną łapówką) informacje np. o transporcie tira z załadunkiem (np. losowe gadżety dla dziewczyn, losowe alkohole, losowe ubrania dla nas, paczki z prezerwatywami [też tymi dostępnymi za CC] i transporty z czym dusza zapragnie).
Po zdobyciu takiej informacji urządzalibyśmy napad na taki transport i zabieralibyśmy zawartość.
Istniałoby pewne ryzyko (% szansa na wystapienie im LEPSZY transport napadamy), że napadnięty wezwie policję i... trafimy do więziena.
3). Budynek: DOM MODY
Ubieralibyśmy tam nasze dziewczyny :) Dizwce potrzebne seksowne, zmysłowe oraz eleganckie fatałaszki, które dodawałyby jej uroku osobistego, pozwalałyby wyciągać więcej pieniędzy od klientów, a także pomagałyby szybciej awansować bądź dostać NAPIWEK w postaci podwójnej stawki.
Pojawialiby się nowi klienci, którzy życzyliby sobie, aby dana dziewczyna zjawiłaby się w takich czy innych fatałaszkach. Pomysł można poszerzyć, usprawnić, dodać animacje, co tylko dusza zapragnie.
Ubieralibyśmy również nasze aktorki do profesjonalych produkcji. Wszelkie przebrania do filmu np. kręcenie erotyka w klimacie średniowiecza, itp. Otrzymywalibysmy dużo lepsze stawki za takie filmy, rosłoby zapotrzebowanie na takie produkcje, mielibyśmy nowe wyzwania, itp.
4). PUNKTY WOJNY zdobywane w Konkursie Ruchacza
Punkty wojny byłyby wymieniane na Candy Coins. Powiedźmy 1000 PKT dawałoby dla każdego członka gangu po 5 Candy Coins. Ponadto każde wydane 1000 PKT na CC dawałoby przyszły bonus w postaci 1% do punktów zdobywanych następnym razem. Kolejne wydanie 1000 PKT to znów 5 CC dla każdego i 2% do zdobywanych punktów, itp.
Sądzę, że takie nagrody (które można podwyższyć, zmodyfikować) uczynią walkę w Konkursie Ruchacza za bardziej zażartą.
Gangów jest wiele, codziennie ich przybywa, graczy również. Wiele gangów zdobywa Punkty Wojny, warto na pewno jakoś je spożytkować, nie tylko magazynować :) Tutaj jest jeden z pomysłów.
5). ZALICZANIE kocic.sex zwanych popularnie "gesslerkami" :)
10% szans na złapanie choroby wenerycznej powodującej zmniejszenie naszej pały o 5 cm przez 1 godzinę
5% szansy na (nazwijmy to) wspaniały orgazm i powodujacy zwiększenie naszej pały o 5 cm przez 30 minut.
Efekt nie może się kumulować. Nieporządany skutek można usunąć za pomocną CC.
Nieporządany efekt można zlikwidować uzyskując WSPANIAŁY ORGAZM.
Smaczek ryzyka oraz urozmaicenie gry choćby w konkursach pał:)
6). WYNAJĘCIE panienki do towarzystwa na całą dobę.
Panienka stale nam towarzyszy i na czas jej towarzystwa zwiększa się nam atrakcyjność oraz rośnie pała.
Oczywiscie za to się płaci i to niemało.... :)
Przykłady:
Kiepska panienka: dzienny koszt 100000 $, przez 24H zwiększa atrakcyjność o 5000 oraz regeneruje pałę w wysokości 5/min
Średnia panienka: dzienny koszt 500000 $, przez 24H zwieksza atrakcyjność o 10000 oraz regeneruje pałę w wysokosci 10/min
Boska panienka: dzienny koszt 2000000 $, przez 24H zwiększa atrakcyjność o 20000 oraz regeneruje pałę w wysokości 15/min
To sa przykłady opcjonalne.
Narazie tyle. Proszę o wyrażenie opini, moze komuś sie spodobają te pomysły na tyle, ze coś z tego zostanie wprowadzone czy zmodyfikowane.