Kilka moich propozycji do wprowadzenia, aby usprawnić i być może nieco ułatwić grę:
1). Zwiększyć zarobki z wykonywanych misji dla gangu o 100-300%, bo to i tak przy rozbudowie gangu jest kroplą w morzu potrzeb.
2). Dodać możliwość rozwoju gangu o nowe budynki np. zwiększające szanse na wypadania przedmiotów dostępnych za CC w konkursie ruchacza.
3). Zwiększyć o kilka linijek maksymalną długość pisanej wiadomości do innego gracza (brak pisania 2-3 wiadomości pod rząd, aby wszystko się zmieściło).
4). Zwiększyć wysokość zdobytych $ za wygraną danego pucharu (platyna, złoto, srebro, brąz), te pieniądze są zdecydowanie zbyt małe.
5). Brak utraty dziewczyny wrzuconej na rurę do gangu. Można wprowadzić ograniczenie czasowe dla przebywajacych tam dziewczyn i wydłużyć możliwość ponownego wprowadzenia kolejnej dziewczyny. Przy obecnym funkcjonowaniu tej "rury" to uczciwie powiem, że szkoda tam wrzucać dziewczyn, w które już inwestowaliśmy i mają jakieś zdobyte poziomy.
6). Zliwkidować możliwość stracenia dodatków do aut podczas lansowania się furą. Nie tylko frustrujące, co i nieopłacalne. Już lepiej zwiększyć częstotliwość wypadku i pokrywać koszty napraw auta.
7). Umożliwić w sklepie monopolowym sprzedaż posiadanego alkoholu. Jest to nie tylko logiczne jak i pomocne. Zdarza się, że mamy np. 1000 sztuk danego alkoholu, którego nie spożytkujemy :)
8). Umożliwić w centrum handlowym sprzedaż prezentów dla dziewczyn. Boskie laski potrzebują głównie telefonu iBiatch 8s zaś cała reszta zbieranych prezentów w konkursie ruchacza powoduje nagromadzenie się zbędnego towaru. $ zawsze się przyda.
9). Zwiększyć maksymalną liczbę posiadanych aktorek przez gracza i liczbę kamerek na stronie internetowej o 2-3.
10). Zwiększyć wynagrodzenie graczom osiagającym wyższe lvl. Np. od 70 lvl zwiększyć im sumę zdobywanych CC za kolejny lvl, z 1 do 5 CC. Od 80 lvl jeszcze wyżej. Ewentulnie po takim awansie może się odblokowywać samoczynnie slot na kolejną aktorkę. Zachęci to gracz do zdobywania kolejnych lvl zamiast stanie w miejscu, bo tak to teraz wygląda.
11). Umożliwienie gangowi zamieszczania własnych informacji istotnych dla gangu widocznych tylko dla członków gangu. Można coś takiego przedstawić w formie tablicy ogłoszeń i wykorzystać 3 monitor w siedzibie gangu. Uprawnione osoby mogłyby tam zamieszczać informację dotyczącą prowadzenia wojen, czy też zbiór zasad dla pozostałych członków. Obecnie wykorzystujemy do tego wiadomości, lecz jest to mało skuteczne. Pomysł zapożyczony od Lucky13
12). Ograniczenie przenosin gracza z jednego gangu do drugiego. Wprowadzenie naprzykład limitu czasowego po opuszczeniu danego gangu, który uniemożliwiałby przyłączenie się do innego gangu przez okres conajmniej 2-3 dni. Uniemożliwi to oszustwo polegajace na dołanczaniu graczy posiadajacych wysoką rangę na ostatnie miuty wojny i nabijanie punktów, aby X gang mógł wygrać. Inną alternatywą jest utrata posiadanej rangi w gangu o 1 stopień.
13). Dodanie do ekranu informującego o wygranej wojnie listy uczestników każdej z walczących stron oraz punktów, które nabili w wojnie. Ponadto w siedzibie gangu umożliwienie przeglądu 10 ostatnich wojen, jakie gang odbył (przegląd wyżej wymienionych wyników spotkań). Pomysł zapożyczony od Lucky13
14). Dodanie opcji "ustawka" w wojnie pomiędzy gangami. Gang X wybiera ustawkę z gangiem Y. Pomysł polega na tym, że gra automatycznie wybiera zaznaczony gang jako kolejnego przeciwnika i gangu, który wybrał ustawkę z kimś nie może nikt zaatakować do tego czasu. Wprowadzenie ograniczenia do 1 "ustawki" z danym gangiem na 10 dni. Stworzy to dogodniejsze warunki na przygotowanie sie obu stron. Gang, który nie chce brać udziału w "ustawce" może się wykupić płacąc drugiemu gangowi okup w przeliczeniu 10 tys. $ na członka gangu. Zapłacony okup trafia do gangowego sejfu, zaś gang X, może zrobić kolejną ustawkę z gangiem Y dopiero za 10 dni.
15). Umożliwienie wymiany punktów zdobytych przez gang w wojnach między gangami. Obecnie punkty niczemu konkretnemu nie służą. Pomysł polega na tym, aby gang, który uzbiera 500 punktów mógł je wymienić w siedzibie gangu na Candy Coins. Dla przykładu 500 punktów to 2 CC dla każdego członka gangu. Wymienione punkty są odejmowane od całości puli i wymieniając punkty gang może spasć w rankingu. [te Coinsy to i tak kropla w morzu potrzeb i znając życie to i tak zostaną one spożytkowane na wojnę].
Dodatek: Część pomysłów stanowi przemyślenia innych graczy.