2 nowe pomysły do włączenia do gry

+5 votes
Witam.

 

Gram sobie w grę już jakiś czas i w tym czasie naszły mnie 2 pomysły:

 

1) Pierwsza sprawa - dobór graczy przy atakach na burdele. Chodzi mi o to aby na liście do ataków nie pojawiały się osoby ze swojego gangu. Problem w tym że np. w moim przypadku wydaję nie raz po 200 tys. na znalezienie przeciwnika którego mogę zaatakować. A jak już go znajdę to nie patrzę kogo atakuję - i przez to zdarzyło mi się już zaatakować ludzi ze swojego gangu :/

 

2) Wprowadzenie funkcji urlopu. Mianowicie pomysł polega na tym, że gracz który nie może gracz przez kilka dni - wyjeżdża, ma inne sprawy itp - włącza urlop. W tym czasie inni gracze nie mogą go atakować (ani w konkursie pał, ani napadać na burdele), ale graczowi też nic nie przybywa - po wyłączeniu urlopu na koncie gracz zastaje dokładnie taki stan jak zostawił włączając urlop. Czyli nie przybywa mu kasy z burdeli, z www, z filmów itp. Warunkiem włączenie urlopu jest brak aktywnych czasomierzy (poza obroną przez atakami na burdele i ochroną po ataku w konkrsie pał).

 

Mam nadzieję że moje pomysły przypadną graczom i administracji do gustu i kiedyś może zostaną wprowadzone.

 

Pozdrawiam.
asked Sep 9, 2014 in New Features by dziku999 (190 points)

3 Answers

+2 votes
Może funkcja zastępstw? Jeżeli gracz nie może się logować przekazuje 'zastępstwo' innemu graczowi (np. z tego samego gangu), który może za niego grać (ale nie może wydawać CC/zmieniać ustawień).

Dla mnie zamrożenie konta odpada ze względu na ideę gier MMO.
answered Sep 9, 2014 by KerbenII (24 points)
Zamrożenie konta moim zdaniem jest dobrym pomysłem - i z powodzeniem funkcjonuje w innych grach.

A zastępstwa - moim zdaniem ciężkie do rozwiązania.
Cóż, z programistycznego pkt widzenia to jest proste rozwiązanie:
Wyślij prośbę = user1 wpisuje login usera, któremu chce przekazać władzę nad kontem (user2).

Prośba = komunikat z możliwością zaakceptowania/odrzucenia
Po akceptacji user1 traci możliwość grania (chyba, że zakończy zastępstwo user2). Przez ten czas władzę na koncie sprawuje user2 (który też może przerwać zastępstwo).

Przełączanie - to już bardziej wchodzi w layout, ale zawsze można zrobić selectbox'a w miejscu gdzie się wyświetla login i poziom (niewielka modyfikacja). Dzięki JS można go dowolnie sformatować, więc nie będzie się wyróżniać. Po wybraniu innego konta następuje odświeżenie strony (bardzo proste do zrobienia) /aktualizacja treści przez AJAX. Tak samo jak jest sprawdzane przy każdym wywołaniu czy gracz jest zalogowany, tak samo będziemy dodatkowo sprawdzać czy dalej ma zastępstwo. Jeżeli nie - wyświetlimy odpowiedni komunikat

Blokady - przy nawigowaniu do: ustawień/opcji Premium jest sprawdzany warunek czy na koncie jest zastępca czy prawdziwy gracz. Jeżeli zalogowany jest zastępcą gra blokuje dostęp do danej opcji. "Blokady" już są gotowe (ten sam layout co w szpitalu). Można dodatkowo dorobić w ustawieniach czy gracz wyraż zgodę na to, aby zastępca wydawał jego CC.

Nadużycia - celem zablokowania możliwości nadużyć w ciągu 24h od rozpoczęcia zastępstwa zabronione są wspólne akcje graczy (np. atak na tę samą osobę/burdel,
Dobre, aby ktoś wychodkował :)
Nie chodziło mi o kwestię rozwiązania informatycznego. Bardziej o to że "zastępstwo" mogłoby znacznie ułatwiać multikontowość. A urlop zamraża to co masz i do tego wracasz po pewnym czasie - moim zdaniem pomysł wart przemyślenia i zrealizowania.
Nie ma takiej opcji, bo na czas zastępstw (i 24h po) zabronione są wszelkie wspólne akcje pomiędzy graczami.
0 votes
Na napadach na burdele nic nie tracisz chyba, tak?
answered Oct 9, 2014 by iphoris (101 points)
No oczywiście poza kasą nic - jak już w pierwszym ataku Ci załatwią ochronę..
0 votes
co do 1) to niech nie pojawią się też gracze którzy mają puste burdele - skoro i tak nie można ich atakować
answered Oct 9, 2014 by kupsko997 (215 points)
Racja - zapomniałem o tym wspomnieć ;)
...