Pomysł polega na dodaniu do panelu gangowego (tego znajdujacego się na dole) kolejnej wojny ;)
Wojnę tradycyjnie można przeprowadzić raz na 24 godziny.
Wojna polega na tym, że atakujemy drugi gang masowo w konkursie na pały.
Przykładowo gang X atakuje gang Y, każdy gang liczy po 20 członków więc każdy członek gangu ma szansę zaatakować gracza, z którym prowadzona jest wojna.
Gra sama wybiera przeciwników. Dobór przeciwników uzależniony jest od posiadanego lvl. Zasieg jest taki sam jak w konkursach na pałę.
Przykładowo będąc na poziomie 40 gracz może walczyć z przeciwnikiem posiadajacym maksymalnie 9 lvl mniej i 9 lvl więcej. Gracz bedąc na poziomie 70 może zaatakować gracza z lvl o 15 mniejszym i o 15 większym. Osoba na poziomie 90 - tak samo jak ta, na 70.
Takie są ograniczenia.
Jeśli gang X ma 40 członków, zaś gang Y ma 30 członków to gra automatycznie przydziela 30 członków do walki z 30 innymi. 10 po prostu nie weźmie udziału.
Tak samo jak w przypadku konkursu ruchacza, czy wojen nie można atakowac słabiej rozwiniętych gangów.
Przebieg tej wojny:
1). Każdy gracz atakujacy w wojnie ma szansę na atak w walce na pały w ciągu 24 h od jej rozpoczęcia
2). Brak ataku gracza z gangu, który atakuje w ciagu 24h skutkuje oddanie walkovera przez niego w postaci 150 punktów do 0.
3). Podczas ataków w wojnie pokonani gracze nie otrzymują zawstydzenia, nie tracą $ ani atrakyjności. Zdobywa się tylko wynik końcowy.
4). Wszystkie punkty na koniec wojny są sumowane. Przykładowo gang atakujący wygrął łacznie 20 pojedynków, a 10 przegrał. Łacznie zdobył 20000 punktów, zaś gang broniący się uzyskał 800. Wojne na pały wygrywa gang atakujący.
5). Candy Cois można używać jak w normalnym konkursie na pały
6). Wygrywajac otrzymujemy $ oraz zdobywamy punkty do rankingu dla gangu
Za każdego członka biorącego udział w drużynie przeciwnej pula za wygraną może np. wynosić np. 200 tysiecy $
Przykładowo w druzynie przeciwnej udział wzięło 30 graczy to daje nam 200 tys. x 30 = 6 milionów z czego 50% trafia do gangowego sejfu, zaś drugie 50% jest dzielone po równo dla uczestników wojny (wygraną można odebrać pod ikona pubu).
Na koniec takiej wojny przydałoby się zestawienie ile punktów gracz uzyskał vs dany gracz.
Przykładowo:
SexyLodziara vs. X Wynik: 250: 300 Przegrana
ElRey vs. Y Wynik: 400 : 300 Wygrana
itp.
Suma punktów uzyskanych z przez gang (na podstawie tylko tych 2 wyników): 650 punktów vs. 600 pkt uzyskanych przez gang X.
Ciekawym pomysłem byłoby też wprowadzenie takiej historii prowadzenia wojen na pały, jaka mamy w wojnach (tej strzelance).
Wierzę, że pomysł jest na tyle ciekawy, że któregoś dnia wejdzie w życie :)