1). Dodanie na booblach miejsca (obok kamerek) na sex telefony dla naszych aktorek.
Przykładowo: dodanych zostaje 6 slotów na sex telefony, umieszczamy tam aktorkę, mamy mozliwośc rozbudowania jej stanowiska o biurko, lampkę, telefon, odpowiednie nagłośnienie, itp.
Zarabiamy dzięki temu kasę co godzinę, kasy nigdy za wiele.
Ponadto warto zaznaczyć, ze moga tutaj pracować tylko aktorki, które już posiadają tytuł debiutantki i wyżej (a nie każda nieprzeszkolona) - dzięki temu gracze będą wiedzieli, ze musza awansować panie;) Im wyższy lvl danej aktorki oraz zdobyty tyuł,tym więcej $ przyniesie z sexelefonu.
Bazowo debiutantkamoze zaabiać 25 tys./1H , kolejny awans - 50 ts $/1H itp.
Komentarz: fajna opcją. wzrost zapotrzebowania na aktorki, na kolejne sloty, gracze mmają możliwość większych dziennych zarobków, sex telefon wpasuje się idealnie w klimaty HCL :)
2). Zmiany i dodatki w lidze piłkarksiej.
- za każdy wygrany mecz gracz otrzymuje 1 losową dziewczynę do przeleceni (fanka drużyny)
- niezuywane/nichciane dłużej piłkarki można wstawić na rurę do gangu
- umozliwienie graczom stworzenie WŁASNEGO LOGO drużyny (na takiej samej zasadzie w jakiej dobiera się avatar do gry, dowolny obrazek, kosztlogo: 1 CC)
- dodanie trenerów płatnych, którzy podwyższają statystyki drużyny, np:
Wszystkie statstyki zawodniczek rosną o 5 pkt - Jesse Mourinho - 25 CC
Wszystkie statstyki zawodniczek rosną o 10 pkt - Jurgena Kloppa - 50 CC
Wszystkie statstyki zawodniczek rosną o 15 pkt - Pepita Gurdiola - 100 CC
Profity są na stałe.
Wprowadzenie POPULARNOŚCI naszej drużyny i odpowiedniego paska:
Za każdy zdobyty puchar rośnie popularność drużyny, im wyższa popularność, tym wiecej możemy zarobić:
złoty puchar - 1000 popularności
srebrny puchar - 500 popularnosci
brązowy puchar - 250 popularnosci
wygrany mecz - 5 popularności
Przegrany mecz - -5 popularności
Remis - 1 popularnosci.
Logo drużyny - 3 popularności na dzień
Popularność zespołu nie moze być większa niż MILION punktów
Popularnośc drużyny jest mnożona x 10. Przykładowo drużyna popularnosć ma na poziomie 1000. 1000 x 10 (stawka) = 10000 $ gracz zarobi w ciagu 24H
Makysmalnie z popularności można zarabiać 10 milionów na dzień.
3). Wprowadzenie kursów dla dziwek
Wprowadzenie kursów dla DZIWEK. Aktorki mają szkołę, zaś dziwki powinny mieć, coś co umozliwi im sie stać prawdziwymi gwiazdami w... swojej gorącej branży:) Kursy dla dziwek prowadzone byłyby również w budynku szkoły, przez powiedźmy burdelmamę (mozna ją zamieścić obok schodów prowadzonych do ligii filmowej), wyzywajaco ubrac i już.
Dzięki kursom dziwki zarabiałyby lepiej, traciły mniej zadowolenia oraz mogłyby liczyć na otrzymanie NAPIWKU od klientów (napiwek np. 30% od kwoty zlecenia).
Wystarczy dodać odpowiednie kursy i uzyskane tytuły oraz opisać co one dają.
Przykład:
Kurs świntuszenia -
Kurs głębokiego gardła -
itp, itd.
Po skończeniu takiego kursu uzyskuje się tytuł np. Pierwsza ladacznica Pornwood.
Im wyższy tytuł dziwki, tym lepsze profity.
Profity moga być wszelakie: zwiększenie $ ze zleceń od klientów, ofert wyjazdowych, ulicy, itp, itd
Dziwki mogłby też otrzymywać darmową ochrone za CC w przypadku wystawienia ich na ulicę (po uzyskaniu odpowiedniego tytułu).
Przykładowe tytuły:
- Pierwsza ladacznica Pornwood - szansa na napiwek od klienta 10%, zarobek z ulicy i ofert wyjazdowych zwiększony o 5%, raz dziennie można wystawić ją na ulice i będzie chroniona.
- Lodziarinda - szansa na napiwek od klienta 20%, zarobek z ulicy i ofert wyjazdowych zwiększony o 10%, 2 razy dziennie można wystawić ją na ulice i będzie chroniona.
- BurdelMama - szansa na napiwek od klienta 30%, zarobek z ulicy i ofert wyjazdowych zwiększony o 15%, dziwka posiada na stałe ochronę za CC
Lvl dziwek, które moga zapisywać się na kursy i uzyskać tytuł:
Pierwszy tytuł - 1-29 lvl
Drugi tytuł - 30-69 lvl
Trzeci tytuł - 70-100 lvl
Tutaj naprawdę można rozwinac swoją wyobraźnię.
Napiwek od klienta: to 30% od kasy, którą bazowo otrzymujemy od klientów, badź z ofert wyjazdowych. Wliczana do lig pimpa.