1). Wprowadzenie LOTERII dla graczy przez administrację.
Pomysł jest BANALNY.
Administracja wystawia np. artefakt Giwerę Cwaniaka na taką LOTERIĘ
50 graczy, którzy wezmą w niej udział może wpłacić odpowiednią sumę CC (przykładowo 10 CC płatnych badź 20 darmowych).
50 graczy wpłaca 500-1000 CC (płatnych bądź darmowych) po czym komputer LOSOWO wybiera zwycięzcę tej licytacji.
Każda licytacja zbiera uczestników przez 24H (maksimum ich to 50 osób), w przypadku liczby graczy mniejszej niż 25 osób licytacja WOGLE się nie odbywa).
Co można by było licytować?
- ARTEFAKTY
- PAKIETY CC (100 CC, 200 CC, 300CC, itp) - wygrane CC nie są PŁATNYMI CC [nie można za ich pomoca wyciągać ze szpitala]
- Czasową ochronę burdeli (na 60,90 i 100 dni)
Warto zwycięzcę takiej loterii umieścić gdzieś, aby jego nick + wygrana był widoczne przez 24H. Zachęci to innych do wzięcia udziału.
Warto również wprowadzić ograniczenie, że 1 gracz może licytować co 2 dni, a nie codziennie.
Codziennie należy coś wystawiać na licytację (oczywiście w proporcjach racjonalnych - wygrana, a koszt wzięcia udziału)
2). Nowe budynki w gangu o maksymalnych poziomach rozbudowy do 10 poziomu:
a). Baner reklamowy na burdelu (dalsza rozbudowa o hologramy, kolorowe neony, itp, itd)
Dziewczyny w burdelach zarabiają wiecej o 3%. Maksymalna rozbudowa to 10 poziomów. 10x3% = 30% większe zarobki
Komentarz: budynek przydatny dla każdego gracza posiadającego i dbającego o burdele, większe zarobki z burdeli = bardziej opłaca ich się bronić, czesto w pimpie to z nich kasa decyduje o wygranej ligi.
b). Promowanie gangu
Rozbudowa: bilbordy, ulotki, reklamy, banery reklamowe, spam
Co każdy poziom rozbudowy każdy członek gangu otrzymuje raz dziennie 1 klienta oraz 1 laskę do przeleceni.pl
10 poziom rozbudowy to 10 lasek i klientów codziennie.
c). Klub ruchacza (co rozbudowa plansze, tablice wykresy, stoły, rzutnik, mapy)
Klub ruchacza to miejsce, w którym sa tworzone taktyki pod konkurs ruchacza.
Co każdy poziom rozbudowy czas na wzięcie udziału w ruchaczu zwiększa się o 30 sekund.
Docelowo czas wynosi 30 minut, po rozbudowie gangu na 10 poziom Klubu Ruchacza czas zwiększa się o (10x30 sekund) = 5 minut dłżuszy ruchacz.
To nie jest dużo, lecz nawet taka wartość pomoże nie jedenej osobie coś tam jeszcze ugrać.
d). Akumulatorownia
Co poziom rozbudowy zwiększa o 20% zdobyte akumulatory i kasę z misji
Na 10 poziomie każdy gracz otrzymuje większa kasę z misji i akumulatory o 100% wartości.
e). Ambulatorium
Co poziom rozbudowy zdrowie naszych wojowniczek regeneruje się szybciej o 10%.
Na 10 poziomie rozbudowy regeneracja jest szybsza o 50%.
f). Wibratorownia
Co każdypoziom rozbudowy nasze wojowniczki otrzymują bonus 2% do ataku i obrony. 10 poziom - 20%, kumuluje sięto ze wszelkimi budynkami dającymi te samebonusy na walkach o strefywpływów.
3). Za każdą zdobytą rangę w gangu (cycki) gracze otrzymują CC oraz losowe części artefaktu.Im wyższa ranga tym lepsze profity. Obecnie za zdobycie rangi NIC się nie otrzymuje oprócz osobistej satysfakcji i dodatków do ruchacza. Miłe wynagrodzenie dla każdego gracza za jego trud.
Gracze, którzy już posiadają rangi powinni otrzymać zaległe wynagrodzenie, z tytułu ich uzyskania.