IV). Koło fortuny
Koszt gry: 10 CC
Można wygrać wszystko: $, atrakcyjność, prezenty dla dziewczyn, CC, sloty na prezenty, proszki,elementy artefaktów, cukierki, itp
Oczywiście można NIC nie wygrać, w końcu to koło fortuny :)))
Jest ryzyko, jest zabawa.
Grać można RAZ dziennie
V). Możliwość obstawiania ofert specjalnych przez szefów gangów/osoby uprawnione
10 gangów bierze udział w takiej grze (jak tylko znajdą się chętni)
1 gang może grać raz na dzień w każdej z kategorii.
Gracze wybierają o co grają:
- gangowe CC z sejfu
- akumulatory
- $ z sejfu
W przypadku gry o CC - każdy spośród 10 gangów inwestuje 10 CC
W przypadku gry o akumulatory - każdy gang inwestuje 100 tys. akumulaorów
W przypadku gry o $ - każdy gang inestuje 1G
Zwycięzca losowania (dany gang) np. poprzez koło fortuny (po wylosowaniu tagu danego gangu spośród innych gangów uczestniczących) zyskuje całą sumę pozostałych 9 gangów + swój właśny wkład np. w przypadku akumulaorów gang zyskuje 1 milion.
Przy udziale 10 gangów to każdy z gangów ma 10% szans na wygraną.
To jest HAZARD. Można albo się wzbogacić, albo przegrać.
Każdy z gangów może grać tylko raz dziennie za daną walutę np.raz dziennie za akumulatory i tego samego dnia za $ i gangowe CC. Dopiero następnego dnia ponownie, po upływie 24H od gry danego gangu.
VI). Warto, aby nasze dziewczynki (dziwki), znalazły zatrudnienie w kasynie w postaci obsługi (kelnerki, króliczki, itp).
Dziewczyny oprócz zarobków (np. 50 tys. $ za 1H) zdobywałyby namiary do klientów oraz dziewczyn do przeleceni.pl.
1H - 1 klient i 1 dziewczyna do przeleceni.
Dziewczyny mogłby rozprowadzać alkohol oraz narkotyki i sprzedawać je po nieco wygórowanej cenie (oczywiście wszystko odbywałoby się automatycznie).
Całość wliczałaby się do ligi pimpa.
Gracz mógłby zamieścić 5 dziwek w kasynie.
VII). Codzienne specjalne losowanie nagród dla klientów kasyna (graczy, którzy korzystają z jego usług)
Gra codziennie losuje (orientacyjnie po godzinie 24 - północy) 1 osobę, która grała w kasynie.
Szczęliwiec otrzymuje - 50 CC
Gra co tydzień losuje 1 szczęśliwca, który grał kasynie.
Szczęśliwiec otrzymuje - 100 CC
Gra co miesiąc losuje 1 szczęśliwca, który grał w kasynie.
Szczęśliwiec otrzymuje - 200 CC
Zwycięzcy (ich avatary) są zamieszczani w głównym hollu kasyna, aby każdy mógł ich zobaczyć. Zachęci dodatkowo innych do udziału w zabawie.