The Pała of Poland czyli bitwa na pały

+4 votes
żeby zacząć pojedynek trzeba mieć full energii.

i tu jest właśnie rzecz zjebana a to dlatego, że nie ważne czy tej energii masz 100, czy 115 czy 140...

zawsze musisz mieć max - i tu pojawia się pytanie - dlaczego?

moja propozycja  - można by zrobić, żeby pojedynek się zaczynał powiedzmy od 100 albo zrobić to w zależności od poziomu, żeby nie zżerało całego paska.
asked May 7, 2014 in New Features by radziuw (275 points)

1 Answer

+3 votes
 
Best answer
pojedynki sa moim skromnym zdaniem zbugowane i to bardzo ! Inna forma - jak najbardziej !

Liczenie wartości jest nie jasne ! Naliczanie punktów jest niejasne ! (sam mam ten problem)

Wynik końcowy jest niejasny ! nie da sie określić różnycy w zaawansowaniu wychodka !

Animacja jest zbędna !

Niech wszystkie wartościu w wychodku będą jawne podane w profilu gracza oraz atrakcyjność !
answered May 7, 2014 by (66 points)
selected May 7, 2014 by radziuw
jak najbardziej. czytelności brak.
nie wiem, jaki  wpływ na wynik końcowy ma długość czy spa, nie wiadomo co kto ma w wychodku a często gęsto jest tak, że można się bardzo zdziwić.
popieram
Dokladnie, sporo laduje w wychodku a i tak dostaje lanie:(
Taka jest idea żeby wychodek był nie jawny.
Jawny powinien być wpływ statystyk na grę, natomiast jak kto rozdysponował wychodek to juz jego sprawa.
Grafika fajna ale meczy jak sie robi sporo potyczek.
Sama mechanika powinna być jawna dla graczy i grafika pojednku; ten suwak powinien byc rozpatrywany ponizej w cyferkach. Tak jak potyczki na ulicy.
Może w innej formie.
...