Artefakty mogłby być zodbywane za wpisywanie poprawnego hasła u Stefana, bądź wykonywanie jakichś codzinnych drobnych zadań wyznaczanych przez Stefana bądź Freda. Suma tych zadań powiedźmy w przeciagu tygodnia oznaczałaby jakś % szansę na zdobycie poszczególnego elementu tych artefaktów. Powinny się składać z kilku elementów i nie powinny być wymienialne pomiędzy graczami. Pomysł świetny jako urozmaicenie gry.
Oto moje pomysły:
1). Pompka mocarza
Dodaje specjalną pompkę do pały, której wynik po użyciu zawsze wynosi 100%. Nie moze być ani większy, ani mniejszy.
2). Złota karta osadzonego
Umożliwia 2 razy na 24h uniknąć więzienia. Jesli do niego trafiamy po raz pierwszy w ciagu 24h, to automatycznie z niego wychodzimy. Przy kolejnym razie to samo, zaś po raz kolejny trafiamy już do więzienia. Po upływie 24h ponownie możemy użyć naszej karty.
3). Złota karta pacjenta
Umożliwia 2 razy na 24h uniknięcie więzienia. Analogicznie do pomysłu opisanego wyżej ze "Złota karta osadzonego"
4). Złota karta kierowcy (bądź prawo jazdy jak kolega Padawan napisał)
Obowiązkowo z lansu otrzymujemy 1 boską dziewczynę.
5). Karabin snajperski
Otrzymujemy broń zadajaca 300% obrażeń
6). Apteczka
Maksymalne zdrowie naszej postaci wynosi 150% punktów. Podstawowo 100%. Działa to w przypadku wojen gangów jak i podczas walk na ulicy.
7). Zegarek twardego pimpa
Dodaje 100 tysięcy atrakcyjności oraz zwiększa dochody ze wszystkich naszych burdeli o 10%.
8). Czapka reżysera
Umożliwia bez żadnych kar mieszać aktorki w scenariuszu. Jeśli mamy napisany scenariusz pod aktorki danego typu np. 5x południowa to dzięki temu nie otrzymamy żadnej kary do przyznanego bonusu korzystajac z 5xazjatyckich aktorek. Dodatkowo dochody z filmów profesjonalych są zwiększone o 10% u Freda.
Obecnie tyle, sądzę, ze coś z tego zostanie wybrane, ewentualnie zmodyfikowane. Zapewne pojawią się wpisy jeszcze innych graczy z własnymi koncepcjami.