Pomysły na artefakty w grze.

+5 votes
Witam,

planujemy w najblizszym czasie dodać do gry artefakty. Będą to zestawy składające z paru elementów dające jakieś ciekawe udogodnienia w grze. Elementy będą rzadkie i trudne do zdobycia. Proszę Was o zgłaszanie w tym dziale pomysłów na korzyści jakie artefakty mogłyby dawać.

Pozdrawiam!
asked Nov 3, 2014 in New Features by cpiusz (874 points)

7 Answers

–1 vote
Pomysł ciekawy.

Moim zdaniem dobrych dziwek w burdelach nigdy za wiele. Więc ja chętnie bym zobaczył dodatkowy slot na panieneke.

 

Edit:

Widzę że zaczęła się zabawa w wymyślanie artefaktów. Więc po drobnych przemyśleniach, chciałbym również dorzucić coś więcej od siebie.

 

-Zaginiony klucz do drzwi: dodawałby wspomniany wcześniej przezemnie dodatkowy slot na dziwkę

-Złote klaps reżysera: dodatkowy slot na aktorkę

-Laska mocy pimpa: szybsze odnawianie paska energii, dokładnie 1/3 paska co 2min

-Gogle (prawie) rentgenowskie. Artefakt niezwyke rzadki i cenny: Pozwalają na dokładne prześwietlenie jednego, wybranego przez nas gracza. Widzimy atrakcyjność, statystyki postaci i z wychodka. Ale po tym jednym razie ulegają zniszczeniu i trzeba szukać ich od początku.

-Czapka niewidka: Raz na 24h, po przegranej walce na pały gracz nie ulegałby zawstydzeniu. Ponadto przez godzinę, lub 10 walk w przypadku używania cc. Gracz mógłby nadal brać udział w walkach, nie tracąc przy tym ochrony.

 

Na ten moment to tyle odemnie.

Pozdrawiam
answered Nov 3, 2014 by -LiIith- (152 points)
edited Nov 6, 2014 by -LiIith-
0 votes
A może jakieś nowe ciuszki ;? Dające trochę wiecej atry niż dotąd najlepsze ;?
answered Nov 3, 2014 by kajkoikokosz (73 points)
Dodamy jakies super ciuchy za CC, ale nie beda to artefakty.
0 votes
Pomysł świetny, jestem jak najbardziej za. Może jakaś zbroja czy coś, co wspomaga ochronę w razie ataku, albo jakieś bonusy do panienek.
answered Nov 3, 2014 by ladysexy (19 points)
0 votes
Jesli juz chodzi o artefakty to proponuje w klejnosci od najtanszych:

przerwatywa Dymex Ultra slim: niewidoczna nie odczuwalna, zwieksza zadowoloenie grycanek i pieniadze z kocice.sex o 15%,czas dzialania 2h

prawo jazd,y Zwieksza czestotliwosc lansu o 25% (przy majbachy nie potrzebne wczesniej przydatne) czas dzialaania 6 lansow.

karta zlotego pimpa, wplywy z panienek wystawionych na ulice zwiekszone o 15%, cena panienek zmniejszona o 20%., czas dzialania 5h

super dildo, zwieksza atrybut walki gracza o 20% w atakach na burdele, czas dzialania 5h

karta trenerska, zwieksza umiejetnosci pilkarek o 25% zmniejsza czas odpoczynku pilkarek o 10min. czas dzialania 12h

karnet na spa, zwieksza wplywy atrakcyjnosci o 10% czas dzialania 5h (dotyczy meczow panienek na ulicy opcjonalnie walki na pały)

Norwegia, stan upojenia zawsze na zielono, zmniejsza energie potrzebna do walk, pracy, atakow na burdele, o 25% czas dzialania 4h.

Ebola, przeciwnik ktory atakuje Ci burdele losowo traci 2x po 25-49% zycia(max 2x po 49% zeby w przypadku wylowania 2x gracza to nie bylo odrazu smierci, w sensie moze to byc dwoch ochroniazy jeden ochroniaz gracz , ten sam ochroniaz dwa razy, lub gracz dwa razy). czas trwania 5 atakow.

Maksymalnie moze byc uzyte dwa artefakty (jeden czasowy jeden na liczbe uzyc) informacja bylaby wyswietlana tylko dla gracza i bylaby wyswietlana miedzy informacja o zyciu a "rolka filmowa". Dodatkowo proponuje mozliwosc odkupowania "rzeczy potrzebnych do artefaktu) miedzy graczami, ale nie czesciej jak jedna taka rzecz na trzy dni.
answered Nov 4, 2014 by Padawan (151 points)
edited Nov 4, 2014 by Padawan
Ciekawe pomysly, pare wykorzystamy, ale bez czasu dzialania. Raczej chcemy, by artefakty byly trudne/bardzo trudne/niemal niemozliwe do zdobycia, ale nie zuzywaly sie.
Ale w jaki sposob chcesz to zrobic? za ataki ok, ale za burdele wprowadzajac ochronki za cc to troche bez sensu... za ruchacza, dales teraz bonusy to chyba wystarczy, musialbys dac za uczestnictwo w wojnach np, za 10 wygranych wojen przez gang dla graczy  ktorzy uczestniczyli w tych wojnach np gang wygral 10 wojen uczestniczylem w 8 to musze jeszcze poczekac na 2 wygrane walki. za liczbe wplat do gangu np przedzial lvl 50-59 za 250m wplaconych do gangu, 60-69 lvl 400m, itp. za liczbe misji wykonanych np za 60 misji 2 osobowych 50 misji 5 osobowych itp. albo za zdobycie okreslonej liczby punktow podczas meczy :) np za 600 pkt ktore by przechodzily z tygodnia na tydzien. np w tym tygodniu zdobede 400 pkt w nastepnym 200 i wtedy nagroda :)
Można to zrobić tak, że aby zdobyć jeden artefakt, trzeba by było zebrać np. 4 przedmioty które razem by go tworzyły. Przedmioty takie byłyby przyznawane losowo za regularne logowania do gry. Na przykład 1 przedmiot na 2 tygodnie, pod warunkiem że ktoś loguje się codziennie.
O czymś podobnym co Lucky myślałam.

Padawan część pomysłów mi również się podoba. Pewnie im więcej ich zgłosimy i administratorowi się wydadzą ciekawe to zostaną wprowadzone :)
0 votes

Artefakty mogłby być zodbywane za wpisywanie poprawnego hasła u Stefana, bądź wykonywanie jakichś codzinnych drobnych zadań wyznaczanych przez Stefana bądź Freda. Suma tych zadań powiedźmy w przeciagu tygodnia oznaczałaby jakś % szansę na zdobycie poszczególnego elementu tych artefaktów.  Powinny się składać z kilku elementów i nie powinny być wymienialne pomiędzy graczami. Pomysł świetny jako urozmaicenie gry.

 

Oto moje pomysły:

 

1).  Pompka mocarza

Dodaje specjalną pompkę do pały, której wynik po użyciu zawsze wynosi 100%. Nie moze być ani większy, ani mniejszy.

2). Złota karta osadzonego

Umożliwia 2 razy na 24h uniknąć więzienia. Jesli do niego trafiamy po raz pierwszy w ciagu 24h, to automatycznie z niego wychodzimy. Przy kolejnym razie to samo, zaś po raz kolejny trafiamy już do więzienia. Po upływie 24h ponownie możemy użyć naszej karty.

3). Złota karta pacjenta

Umożliwia 2 razy na 24h uniknięcie więzienia. Analogicznie do pomysłu opisanego wyżej ze "Złota karta osadzonego"

4). Złota karta kierowcy (bądź prawo jazdy jak kolega Padawan napisał)

Obowiązkowo z lansu otrzymujemy 1 boską dziewczynę.

5). Karabin snajperski

Otrzymujemy broń zadajaca 300% obrażeń

6).  Apteczka

Maksymalne zdrowie naszej postaci wynosi 150% punktów. Podstawowo 100%. Działa to w przypadku wojen gangów jak i podczas walk na ulicy.

7). Zegarek twardego pimpa

Dodaje 100 tysięcy atrakcyjności oraz zwiększa dochody ze wszystkich naszych burdeli o 10%.

8). Czapka reżysera

Umożliwia bez żadnych kar mieszać aktorki w scenariuszu. Jeśli mamy napisany scenariusz pod aktorki danego typu np. 5x południowa to dzięki temu nie otrzymamy żadnej kary do przyznanego bonusu korzystajac z 5xazjatyckich aktorek. Dodatkowo dochody z filmów profesjonalych są zwiększone o 10% u Freda.

 

Obecnie tyle, sądzę, ze coś z tego zostanie wybrane, ewentualnie zmodyfikowane. Zapewne pojawią się wpisy jeszcze innych graczy z własnymi koncepcjami.

 

 

 

 

answered Nov 4, 2014 by SexyEwa (1,099 points)
Bardzo dziekuje. Pompka super pomysl! Reszta też fajna, na pewno coś wybierzemy!
"3). Złota karta pacjenta

Umożliwia 2 razy na 24h uniknięcie więzienia. "

raczej uniknięcie szpitala. :)
0 votes
Jeszcze raz dziekuje za pomysly na artefakty. W najblizszym czasie pomysłowadców wprowadzonych do gry artefaktów, wynagrodzimy wymyslonymi przez nich artefaktami.
answered Nov 27, 2014 by cpiusz (874 points)
0 votes
cpiusz, the admin dev ;)
answered Nov 29, 2016 by Maulet (3,238 points)
...